Vuojärven kirjoitusretriitti 1.–3.11.2024

Tervetuloa kirjoitusretriittiin Sodankylän Vuojärvelle Villa Fernándeziin. Emäntänä toimii Inari Fernández ja luovan kirjoittamisen opettajana kirjailija Petra Rautiainen.

Kirjoitusretriitti on tarkoitettu kaikille luovasta kirjoittamisesta kiinnostuneille. Voit olla aloittelija tai kokenut kirjoittaja, riittää, että jaat rakkauden ja intohimon kirjoittamiseen.

Tutustu Petraan: https://petrarautiainen.com/fi/petra-rautiainen/

Tutustu Inariin: https://www.instagram.com/aidinpuheenvuoro_official/

Ohjelma

Retriitti alkaa perjantaina 1.11. klo 18 ja päättyy sunnuntaina 3.11. noin klo 13. Ohjelmassa on Petran vetämien kirjoitusharjoitusten lisäksi Inarin äänimaljarentoutus ja yhteistä ulkoilua sekä lepo- ja lukuhetkiä. Lauantai-iltana rentoudutaan paljussa ja pihasaunassa. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan retriittiin osallistuville lähempänä ajankohtaa.

Majoitus ja ruokailu

Majoitus järjestyy Inarin kotona siskonpetityyliin. Omaa huonetta emme voi valitettavasti kenellekään järjestää, mutta mukavan petin sängyssä, sohvalla tai patjalla. Omat lakanat ja pyyhe helpottaa emännän elämää.

Osallistumismaksuun sisältyy perjantai- ja lauantai-illan ruokailu sekä lauantain ja sunnuntain aamiaiset ja lounaat. Kerrothan mahdollisista ruoka-aineallergioista ilmoittautumisesi yhteydessä.

Hinta

Retriitin osallistumismaksu on 250 € sisältäen kirjoituskoulutuksen, yllä mainitut ruokailut, kahvit ja teet, petipaikan, äänimaljarentoutuksen ja saunomisen. Lapin kirjallisuusseuran jäsenille osallistumismaksu on 200 €.

Jos et ole Lapin kirjallisuusseuran jäsen ja haluat liittyä mukaan, täytä lomake verkkosivuillamme. Jäseneksemme ovat tervetulleita kaikki kirjallisuuden ystävät.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu retriittiin viimeistään 15.10.2024. Lähetämme laskun ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ilmoittaumislomake löytyy tästä linkistä.

Mikäli ilmoittautuminen perutaan 15.10.2024  jälkeen, peritään 50 % kurssimaksusta. Peruutuksen voi tehdä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen lapinkirjallisuusseura@gmail.com

Kurssin minimiosallistujamäärä on 6 henkilöä ja maksimi 10.

Lisätiedot

Tapahtuma ei sovi koira-allergisille, sillä Villa Fernández on myös lapinkoira Pimun koti.

Retriitti järjestetään osana Lapin kirjallisuusseura ry:n hallinnoimaa ja Taiteen edistämiskeskuksen rahoittamaa Tarinakaira-hanketta.

Jos sinulla on kysyttävää retriitistä, laita viestiä lapinkirjallisuusseura@gmail.com.

Lämpimästi tervetuloa!