Taijan kirjoituskurssi Saijalla 13.–15.9.2024

Taija Tuomisen kirjoituskurssi Saijalla 13.–15.9.2024

Kurssin sisältö

Taijan Tuomisen kirjoituskurssilla jokainen keskittyy niihin aiheisiin, joista haluaa kirjoittaa lisää. Kurssilla käsitellään niin elämäkerrallista kirjoittamista kuin mielikuvituksen maailmoja. Lisäksi hankkiudutaan erilaisista kirjoittamisen esteistä eroon ja tutustutaan kirjoittamisen laji-, muoto- ja tyyliseikkoihin. Samoin tutustutaan erilaisiin kirjoittamisen apuvälineisiin.

Jokainen kurssilainen saa runsaan materiaalipaketin sekä halutessaan Taijalta palautetta omasta tekstistään. Tekstin (max 10 liuskaa) voi lähettää etukäteen taijaktuominen@gmail.com tai ottaa printtinä kurssille mukaan.

Aikataulu

Kurssi alkaa perjantaina 13.9. klo 18 ja päättyy sunnuntaina 15.9. klo 13.

Perjantaina opiskellaan klo 18.00 - 21.00, lauantaina klo 10.00 - 17.00 ja sunnuntaina klo 9.00 - 13.00.

Kurssin hinta on Lapin kirjallisuusseuran jäsenille 90 € ja ei-jäsenille 120 €.

Jos et ole Lapin kirjallisuusseuran jäsen ja haluat liittyä mukaan, täytä lomake verkkosivuillamme. Jäseneksemme ovat tervetulleita kaikki kirjallisuuden ystävät.

Kurssipaikka

Kurssi järjestetään Sallassa, Saijan kylässä, Eija Nissisen pihapiirissä sijaitsevassa kotimuseossa, Leanterissa. Katso lisätietoja Saijan kylän verkkosivuilta.  Osoite on Vaaranlenkki 5, Saija.

Majoitus ja ruokailut

Eija tarjoaa yösijan museon puolelta tai omasta talostaan hintaan 50 €/pe-su. Ota omat liinavaatteet ja pyyhe mukaan. Pihapiirin sauna on vieraiden käytettävissä.

Eija tarjoaa myös aamiaisen, lounaskeiton ja päivällisen. Ruokailupaketin (pe-su) hinta on 50 €. Erikoisruokavalioista kannattaa olla etukäteen yhteydessä Eijaan, puh. 050 3314 539.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen kurssille päättyy 16.8.2024 klo 24. Lähetämme laskun 30.8. ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ilmoittaumislomake löytyy tästä linkistä.
Ilmoittautumisen voi perua ilman kustannuksia 30.8.2024 saakka. Mikäli ilmoittautuminen perutaan sen jälkeen, peritään 90 €/120 € kurssimaksu. Peruutuksen voi tehdä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen lapinkirjallisuusseura@gmail.com

Kurssin minimiosallistujamäärä on 6 henkilöä ja maksimi 12.

Lisätiedot

Jos sinulla on kysyttävää Taijan kirjoituskurssista, laita viestiä lapinkirjallisuusseura@gmail.com.

Lämpimästi tervetuloa!

Kuvia Saijan kurssilta v. 2022.

Taijan kirjoituskurssi on Taiteen edistämiskeskuksen rahoittamaa Tarinakaira-hanketta, jota hallinnoi Lapin kirjallisuusseura ry.