Giellajohka Open Mic

Otamme varaslähdön vuoden 2024 Lapin kirjallisuusfestareihin järjestämällä open mic -runoklubin yhdessä runoilija Harri Hertellin ja Giellajohkan lomakylän kanssa lauantaina 16.11.2024 klo 19.00. Kaikille avoimessa, pääsymaksuttomassa tapahtumassa illan kutsuvieraana kuullaan runoilija Niillas Holmbergiä. Holmbergin esiintymisen jälkeen lava on avoin kaikille runontekijöille esittää omia tekstejään kannustavan ilmapiirin vallitessa.

Kullakin illan runoilijalla on noin viisi minuuttia aikaa esittää yksi tai useampi itse kirjoittamansa runo, laulu, spoken word -teksti tai vaikkapa räppibiisi. Kaikki ikään, kieleen tai julkaisutaustaan katsomatta ovat tervetulleita mikin varteen! Ennakkoilmoittautumiset open mic -osuuteen: harri.hertell@gmail.com Kerrothan ilmoittautumisviestissäsi myös esiintymisnimesi.

Tapahtuma on osa Taiteen edistämiskeskuksen tukemaa Tarinakaira-hanketta.

Lämpimästi tervetuloa runouden äärelle!

Mikä Giellajohka?

Giellajohka on pieni retkeilijöiden ja matkailijoiden keidas Muotkatunturin ja Paistunturin erämaa-alueiden välissä (Karigasniementie 2920, 99910 Inari). Open mic -klubi järjestetään Giellajohkan intiimissä tuvassa, jossa runouden lisäksi on tarjolla lämmintä ruokaa, kylmää juomaa sekä ystävällistä palvelua. Open mic -illan päätteeksi luvassa on karaokea sekä lyyrisiä keskusteluja runouden ystävien kesken.

Kuinka paikalle?

Giellajohkalle voi saapua omalla autolla (tiet ovat hyvässä kunnossa myös talvella), mutta myös Eskelisen Lapin linjat kuljettaa runokansaa kerran päivässä bussilla suoraan Giellajohkan eteen (pysäkki Kielajoki). Paikan päälle on siis helppo saapua, olet sitten tulossa Rovaniemeltä, Sodankylästä tai vaikkapa Inarista. Giellajohkalta voi lisäksi tiedustella yksityiskyytejä Ivalon lentokentältä.

Kuinka majoittua?

Giellajohka tarjoaa runokansalle eri hintaisia ja kokoisia majoitusvaihtoehtoja. Tarkemmat tiedot tarjolla olevista huoneista ja mökeistä löydät Giellajohkan nettisivuilta. Koodilla openmic24 saat 24% alennuksen kun varaat majoituksen suoraan nettisivuilta. Koska majoituskapasiteettia on rajallisesti, kannattaa oma tupa varata ripeästi!

Lisätiedot

Majoituksesta ja Giellajohkan muista palveluista: info@giellajohka.fi www.giellajohka.fi p. 040 738 6825.

Open mic -illasta: harri.hertell@gmail.com